you can count on me like one two three .

Har hittat typ världens finaste bikini som jag vill ha ha ha och superfin klänning som jag vill ha ha ha och världens jobbigaste huvudvärk som jag inte vill ha.
Ska nog beställa det där iallafall. Mmmh.
Typ världens jobbigaste dag blä.
Justja. Ska gå på Miss Lis konsert om ett par veckor, åh!
Tänkte visa en bild på mina fina skinka-, avokado- och kesomackor men så blev inte fallet eftersom jag inte orkar lägga in bilden. Det få bli en annan gång. Avokado (och keso) är typ min drog just nu. Som alltid annars också i och för sig.

godnatt .


Kommentarer
Postat av: REBECCA

tack x 1000 för att du sa det! ja verkligen, helt sjukt. dom gjorde min dag!

2011-03-24 @ 19:39:37
URL: http://rebeccajakbssons.blogg.se/



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0