indestructible .





Igår köpte jag skinnjacka och ear cuff. Dock inte den jag egentligen ville ha eftersom den var slutsåld. Vill inte ha något som hänger egentligen plus att jag nu behövde ta bort min kära pärlemopärla jag hade där nu kedjegrejen sitter... Men men, har den tills jag hittar någon annan. Kanske finns i Spanien. Älskar skinnjackan btw.
Idag när jag kom hem låg en ny filt på min säng. Underbart! Jag är en sån person som fryser hela tiden så hade önskat mig den där filten. Men eftersom jag inte fyller förrän i maj och det är kallast nu så fick jag den nu, mmh.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fint!

vart ifrån är jackan? :)

2011-01-19 @ 19:55:51
Postat av: Emma

SVAR:



Åh tack!

Jackan är ifrån BikBok :)

2011-01-19 @ 21:29:34
URL: http://torrkulspetspenna.blogg.se/
Postat av: Linnea.

Gillar kedjan i örat!

2011-03-13 @ 13:51:02
URL: http://svartvitnyans.blogg.se/



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0