if I fall, will you pick me up?



Dagar bara går känns det som och allt är så jävla mörkt. Men snart är det tack och lov jul.
Små förändringar känns stora och de enda ljusa för tillfället är...nej jag kom inte på något.
Sitter här och dricker julmust och ska snart ringa älsklingen. Det känns bra i alla fall.
Min mobil har förövrigt blivit stulen. Yey. Har dock fixat nytt sim-kort med samma nr, och fick låna en mobil av min morbrors fru, åh.
Som vanligt; hur mycket att plugga som helst men ingen ork. Och knappt någon tid kvar innan betygen dessutom.
Har ont i hela kroppen och jag går omkring med en ångestklump i magen hela tiden.
Åh jag vet att jag är positiv. Gnäller som fan, på allt. Gnäller till och med på att jag gnäller.

puss .

jag älskar dig ♥

Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0