tick tack, ditt hjärta behöver en livvakt .



Tjosan.
Jo jag känner att jag är mycket social här, och uppdaterar extremt mycket.
Eh ja. Nej men det SKA bli ändring på det, och jag ska börja som förut. Men inte just nu. Det händer saker hela tiden, de med mindre betydelse och de med större - men allt tillsammans blir en enda stor hög av oreda.
Inte bara att skolan tar död på mig, så har jag varit sjuk på det också. Och yttligare saker har lagts till på det.

Jag inbillar mig antagligen, men det känns som om allt skulle vara mycket lättare om bara våren kunde ta tummen ur och pallra sig hit. Men på morgonen är det ljust när jag går till skolan nu iallafall, tack och lov.
Nu ska jag skriva på Kristendomsuppsatsen som ska vara inne kl 13.50 på torsdag - både mailas och lämnas i facket. Mhh, mysigt.
3314 ord än så länge, och MVG-delen, slutet, har jag inte ens skrivit in än. Och inte slutet av VG-delen..aja.

Imorgon kommer babe hit, äntligen, och alla hjärtans dag kommer bli mys.

puss .

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin fin fin bild!

Och kent som rubrik, bra grejer! :> <3

2010-02-13 @ 15:46:37
URL: http://ammandatheresia.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vet att du blir sur.... Men har sagt det förut och säger det igen: Man måste inte ha VG eller MVG på allt! Du är så asaduktig ändå!!!

<3

2010-02-13 @ 22:53:39



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0