so won’t ya free free free free free-me, if ya see see see see see-me, won’t ya free free free free free-me .


Michael Jackson-tisha. Kjol från gina tricot. Halsband från accent tror jag. (+ strumbyxor)

Jag har tidigare fått min mormors gamla symaskin, (hon jobbade som sömmerska,) men vissa saker var trasiga, och eftersom jag ska sy lite nu snart, så hinner vi intelaga den. Så idag hämtade jag hennes andra maskin med, så nu har jag två proffs-symaskiner. Känns bra. Lilla mormor.
Imorgon ska jag och Elin åka in till stan och köpa massor blommiga tyger och spets för att försöka glömma vintern för en stund.
Mums.
Fresten så antar jag att Elin kommer hit snart, haha. Ikväll ska vi njuta av att vi inte ska till skolan imorgon.
(och jag ska sakna ihjäl mig, även fast jag träffade babe i fredags)

puss .


Kommentarer
Postat av: nadia

seriöst pemm, jag har träffat dig EN gång detta lov, och det var en snabbis på H&M! SKÄRPNING PÅ OSS! Saknar dig massa, hare så bra, puss pårej sötnos :*<3

2010-02-25 @ 07:40:06



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0