should we meet again, say in 15 years, you must promise me this, if you can't be sincere, you must lie and tell me you're happy .











Först lunchade jag med syster på Ming Palace. Mhhm.
Sur på mig själv att jag glömde ta bilder på den goda maten.
Sen gick vi till MakeUpStore och kollade in den nya kollektionen.
På H&M köpte jag en vår jacka. Mhhm, jag är kär. (i både jackan och august)
Mitt bland alla provhyttar träffade jag på Astrid och Majken. Sen precis bakom hörnet dyker Nadia upp med. Sen helt plötsligt går Vendela förbi. Man skulle kunna tro att vi bestämt träff där, haha.
Så när syster skulle och jobba stannade jag med folket ovanför på bilderna och tog en fika.
Vi fastnade på Espresso House i 4 timmar och pratade om allt (alla) mellan himmel och jord.
Värd dag!
Nu är Elin och Amanda (och Isabelle?) på väg hit.
Full rulle här alltså, men det är så det ska vara på lov.

puss .


Kommentarer
Postat av: majken

heta bilder:)

haha astrid jag och vendela hade bestämt träff smarto;)

puss på dagen(L)

2010-02-24 @ 16:27:14



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0