outside, by your doorstep .



Tjollahopp :)
Träningen igår var underbar. Så jävla skönt att komma igång med allt igen!
Underbart.
Idag försvann nästan alla hem efter svenskan (som förövrigt var en lite speciell lektion haha!)
Och kvar blev Nadia, Amanda, Elin och Bella och alla killarna. Det var mys haha.
Nu hade jag tänkt börja skriva på religionsuppsatsen som ska vara klar imorrn (del 3) när jag just insåg vad klockan var..hehe.
Eh ja, jag börjar ju alltid i så god tid..host.
Blir nog inget med det känner jag. Har visst lite feber med, sitter och skakar med filt om mig, men är jättevarm. (Förutom mina händer såklart)
Aja. Jag SKA till skolan imorgon.

puss .

Kommentarer
Postat av: majken

åh vad söta ni är:)

du och din syster är väldigt lika:)



vår svenskalektion va ganska kul hahah, david och tom, lite halvskumbananer HAHA!:D

du, jag orkar inte komentera inlägget över men vad fin bekinin var!

jag hade glömt bort den:o får se hur det blir med den;)

iaf puss och kram saknar dig!(L)

2010-02-03 @ 20:05:34
Postat av: alexandra

okej jag vet inte vem det är, men jag tycker att hon är sjukt lik dig! <3

2010-02-03 @ 20:06:00



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0