lev som en gris, dö som en hund .

Sitter och lyssnar på musik.
Ja, det är allt jag gör.
Denna tid på dygnet är spotify min bästa vän och googlesökningen "lyrics + ........." används flitigt.
Skulle kunna fortsätta med det här i en evighet, men eftersom staden lockar imorgon (nej jag har inget annat att göra än att vandra omkring där) så borde jag iallafall lägga mig i sängen. Även fast jag inte borde behöva det - lov för fan.
Det här är lov om något. Åh.

Att hitta nytt. Att hitta gammalt. Att hitta blått. (Nej förlåt. Min nattshumor.)
Så jävla underbart.
Ibland när man ramlar på låtar som man haft perioder med, kan mina armar knottras och ögon tåras.
För man minns lukter, känslor, personer, händelser  - allt från den tiden.
Otroligt.

Nej nu låter jag musikkåt.
Vilket kanske var ett bra ord på att beskriva mig.

Godnatt .




Fucking unbelievable.

Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0