Erik Linder / Ted Gärdestad .



Att se Erik Linder uppsträda i melodifestivalen nu ikväll var något av det mest skrämmande jag varit med om.
Seriöst.
Det var som att se Ted Gärdestad stå där och sjunga.
Hakan, ögonen, kinderna, allt. t o m rösten.
Och det blev ju inte bättre av att Teds bror skrivit låten Erik framförde heller.
Både mina föräldrar och jag satt som förstenade och jag ryste i princip hela tiden.
Kunde inte fortsätta titta till slut.
Det KAN ju inte bara varit vi som märkt det?
INGEN kan ju tvivla på att de är skrämmande lika?
Om man googlar lite på Erik så ser man att han tidigare sjungit vissa Ted Gärdestad-låtar med.
Nej fy. Huh.
Om det var något slags PR-skämt så var det inte roligt. Ett hån.
Men hur fan man kan lyckas hitta någon som är så lik osv?
Och hur kan någon ens VARA så lik som Erik är?
Nej, det är något skumt med det.
Hade inte Ted dött så sent som 97, så skulle jag tro att han kom igen i Erik.
Nej, men usch var otäckt.

De ser ut som samma människa.




Kommentarer
Postat av: louise

guud va lika dom va :o. de va facktist skrämmande, får rysningar i hela kroppen

2010-02-21 @ 12:27:11
URL: http://minibini.blogg.se/
Postat av: Amanda

Okej, första bilderna skrämmer mig något otroligt mycket. Det där är fan läskigt vad dem är lika.

2010-02-22 @ 14:00:22
URL: http://ammandatheresia.blogg.se/



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0