ELINPRUTT .

Elin Palmgren säger (22:51):

Men det är lite bättre, febern har sjunkit, och jag mår nästan normalt med HERR nezeril och HERR panodil i kroppen..

-E säger (22:51):

hahahahaha så bra

HALLÅ

E säger (22:52):

JAG VAR JU PÅ MUS IDAG

Elin Palmgren säger (22:52):

Nanana herr nezeril herr nezeril, nanana herr nezeril

AJUSTE

VAD KÖPTE DU?

-E säger (22:53):

-jag heter herr nezeril herr nezeril herr nezerl, jag heter herr nezeril..oh *hoost*

-jag vill ha alvedon. jag har ont i huvudet. och så kan jag väl ta en sån där HERR nezeril också!

HAHAHAH ME LOVE

EN LJUSRE FONUNDATION

-E säger (22:54):

OCH SEN VAAAAAAAAAAAANN

JAG ETT NAGELLACK

Elin Palmgren säger (22:54):

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GÅR DEN!!!!

-E säger (22:54):

OCH SEN FICK JAG MED ETT AAAAAAAAAASFINT LÄPPGLANS

Elin Palmgren säger (22:54):

WHAAAAAAAAAAAAAT

FICK du saker?

-E säger (22:54):

Jaa?

Alla fick en lott när man kom, och så vann jag!!!!

Elin Palmgren säger (22:55):

Naaae guuuuuuud vad fusk!

HAHA

-E säger (22:55):

och sen om man handlade över 500 fick man läppglas (ASFINT!) och då fick ju mamma det, för jag köpte ju bara foundatiion

men jag fick det!!!

Elin Palmgren säger (22:56):

UUUUUH, men hur såg läppglanset/nagellacket ut då?

-E säger (22:57):

naggellacket var askonstig färg..

typ beigegrön

men iaf

LÄPPGLANSET IN MY <3

Elin Palmgren säger (22:57):

Hmmm, okej, måste få se det.

 

VILKET FÄRG?

VILKEN* HAHA

-E säger (22:57):

NAGGELLACKET ÄR TYP ...SPYGRÖN..

NERÅ

Elin Palmgren säger (22:57):

AHAH

-E säger (22:58):

MEN HMM, HAN SA ATT DET VAR FINT PÅ TÅRNA

ASSÅ NAGEL

ASSÅ

Elin Palmgren säger (22:58):

HAHAHAHAHHAHAHA¨HAHAHHAHAHAH

HAHAHAHHAHAHAHHAHA

-E säger (22:58):

TÅNAGLARNA*

Elin Palmgren säger (22:58):

HAHAHHAHAHAHA

HAHAHAHHAAH

HAHAHAHHA

-E säger (22:58):

HAHAHHASHASHAHA

JAJAJAJ

AHAHAHAH

*

Elin Palmgren säger (22:58):

ooo herregud jag dör

får huvudvärk av att skratta så hääääär

¨HAHAHAHHAHA

-E säger (22:58):

HAHAHAHA

JAG GARVAR HÖGT

Elin Palmgren säger (22:58):

JAGAMEEEEEEEEEEEEEE

HAHAHHAHA

-E säger (22:59):

OCH SEN DU OXÅ: VILET FÄRG

VILKET*

HAHAHAHAH

MEN IAF

HHA

A

EH

LÄPPGLANSET ÄR TYP RÖDKORALL

Elin Palmgren säger (22:59):

Jag fick ett nagellack. Det var fult och spygrönr men nån snubbe sa att det var fint på tårna

HAHAHAHHAHA

UHHHHHHHHHHHHHH

----------------------------------------------------------------------------------------

Eh ja. Jag och Elin är nrmala.

puss .


Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0