you are my star, I'll stay and catch your fall .

Hade tänkt att det här skulle bli ett långt inlägg. Men jag orkar inte.
Allt bara bubblade ur mig nyss, men nu orkar jag inte.

Det skrämmer mig förövrigt lite att det är onsdag. Snart börjar skola igen.
Orkar inte. Sen är det cäl inget mer lov förrän sommarlovet?
Helvete.


Igår. Random ringar och armband, fodral från american apparel, tishan är augusts, jackan från h&m, eh ja, hm. Juste, klocka från knokk, converse, prickiga strumpbyxor.


Tog nyss en promenad 'för att gå in mina skor'. Det enda man hör är musik och det enda man ser är hus för hus som passerar. Jag tror att jag seriöst hann tänka på allt mellan himmel och jord den timman. Allt.
Gick förbi där vi bodde när jag var liten, såg ut över alla åkrar, gick utanför skolan jag gick på förut. Shit. Två år sen. Aj, skoskav. Det här skulle bli något bra, men allt blir bara random skitsnack. Men slutsats: promenaden var behövlig.

Men inte fan blev mina skor mindre vita.
Synd att det inte regnade.

Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0