throw a stranger an unexpected smile .





   Bilderna i tidningen är så öhgflhasdghdf underbara. Bland det finaste jag sett. Har suttit och bara studerat dom i timmar. Fotot gör dom tyvärr inte rättvisa.
   Efter skolan vandrade jag ner med lite folk mot staden och efter att folk försvann åt olika håll blev till slut bara jag, Daag och Hubbe kvar. Det var trevligt.
    Btw, om folk i skolan har undrat varför jag har gått som jag gjort idag så har jag skoskav. Så inihelvete mycket skoskav också. Måste ha sett mer än vackert ut alltså.

puss .


Kommentarer
Postat av: Jasmin

Sv: Aw då, hade ingen aning om att det märktes. Ingen annan verkar ha gjort det i vilket fall, haha. Men aw, tack i vilket fall, vi får se hur det blir & så. Det förvånar mig bara att du, som knappt är så bra vän med mig, bryr dig mer än en del av mina nära vänner.



Ja, så tack.

<3

2010-04-14 @ 19:16:20
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Postat av: Amanda

Åhhh så underbara dem där tightsen är. <3

2010-04-14 @ 19:28:29
URL: http://ammandatheresia.blogg.se/



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0