swing life away .



N
ärvarandet här har väl inte direkt 100 procent och inte heller skolan eftersom jag legat hemma med både influensa och halsfluss samtidigt.
Inte världens mest värda situation kan jag ju meddela.
Plutten gjorde ju tack och lov det hela lite mer värt i fredags med att komma och hälsa på. Gull. Fixade russin och massor när jag inte
kunde ta mig upp ur sängen, mmhm.
Mina nätter med feber brukar bestå av drömmar och hallucinationer osv. och det gjorde dom ju nu med. Svimmade natten till lördagen också. Tror det var då.
Känns inte superpepp att komma tillbaka till skolan om några dar eftersom det är rätt mycket som väntar. Har missat prov, ett konditionstest (mmhm grattis emma, efter att ha varit sjuk och allt. underbart) sen massa
kommande prov jag misast genomgångar av. Bajs.
Börjar redan bli trött av att sitta upp. Har inte kunnat gå själv innan, mys. Måste skriva till min tränare innan jag kan lägga mig med. Sen kommer jag säkert sitta här i 1000 år iallafall. Borde verkligen gå till skolan imorgon. Pga massor olika saker. Och så blir det säkert. Nu kommer syster skälla ut mig. Förlåt. Men ah, det behövs om jag inte ska ha hela skolans böcker på mina axlar senare.

puss .


Kommentarer
Postat av: majken

krya på dig gullplutt! saknar dig i skolan(L)

2010-04-19 @ 19:50:48
Postat av: Elin

Jag heter inte plutt:w

HAHA

2010-04-19 @ 21:32:46
URL: http://eelinpalmgren.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Helt rätt, nu skäller jag!! ;-)

Du måste vara rädd om hälsan gumman, vill dig bara väl. <3

2010-04-21 @ 20:53:08



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0