you look so dumb right now, runnin' beside my bike !



idag var det den roligaste dagen på länge! jag skrattade så jag blev utslängd från So:n och när jag skulle komma in fick jag ännu ett skratt anfall, och jag tror hela klassen hade extra roligt tack vare mig!:)

när jag, elin, bella och amanda satt hemma hos mig, fick vi för oss att cykla till rydskogen och springa 2.5an.
när vi skulle hem igen, så tvingade jag amanda springa bredvid istället för att skjutsa henne och sjöng en egen text till låten take av bow med rihanna:

you look so dumb right now
runnin' beside my bike
you're trying to run faster now
but you're so ugly when you run
please, just stop right now

don't tell me you're tired cuz you're not
baby, when you know you're really tired
you can stop

but you put on quite a show, really think you're something
don't think it's time to go, it's best you keep on runnin'
you do quite a show, it's very entertaining
it's not over yet
(it's not over yet)
just keep on runnin' now

mycket fint måste jag säga! :D
när vi kom hem var vi genomblöta eftersom det hade spöregnat hela tiden (tack för vattenfasta mascaror)
vi åkte till elin och myste:)
kom hem vid 7 och har duschat och pratat i telefon med majken och nadia, eftersom dom ska sova hos mig i helgen och vi ska på husbyfjöl marken på lördag!

 

puss .


Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0