you know you look so good .




tröjan från lindex, sjal från husbyfjölmarken

hejsan allt gulligt folk som orkar klicka sig in på bloggen! som jag egentligen inte förstår så dålig på att uppdatera som jag är!:)

men skolan går ju faktiskt först, och jag har FULLT UPP just nu. hkk prov imorrn, matteprov på onsdag, spanska glosor till torsdag, historia uppgift ska lämnas in på måndag, och historia prov efter det!
som sagt, fullt upp. men värre blir det nog:)

imorgon BÖRJAR DANSEN IGEN! (!!!!!!!!!!!!)
grymt glad för det! längtar så jag faller av stolen och stukar lilltån! :)
men innan det, ska jag besöka tandregleringen, och få reda på hur länge till jag ska ha den här förbaskade tandställningen..inte för att den känns..men iaf:)
min kära brud majken har färgat håret, och det är gryyyyyyyyyyymt. snyggt.:)
resultatet ser ni på bilder som kommer från helgen. ska bara lägga in header på idas blogg som jag lovat allt förlänge utan att det gjorts.

so long !


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Glad att jag inte går i skolan längre!!!

2009-09-07 @ 21:22:45



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0