was it all that easy, to just put aside your feelings ?



dåligdåligdålig uppdatering här alltså.
här kommer det lite snabbt iaf.
i fredags var det en rätt bra dag. lektioner 10-12, springa 5 km på högst 42 min, sen slutade vi! :)
när det var klart gick jag, nadia och majken hem till mig, och senare åkte vi till borensberg. mys på kvällen (jag och nadia är bäst på att somna) och sedan på lördagen var vi alltså på husbyfjöl marken i bberg.
jag vet inte hur mkt vi äter egentligen! helt sjukt. precis hela tiden!
jag och nadia somnade ifrån majken lika trevlig på kvällen, till film då med fresten.
bl.a. peter pan faktiskt, haha!! har alltid älskat den. underbar.
i dag åkte vi och lämnade nadia i ljungsbro, och majken var här i lägenheten till 7 ungefär. nu har jag pluggat, duschat och städat. kul! ....

jag har även gått igenom smycken, hittade massor snygga klockor, bl.a. en rosa! skitsnygg! sen även en mintgrönt, lila och en vit:)
dom blir att använda!

puss .


Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0