suppose i kept on singing love songs, just to break my own fall .




linne från gina, kofta från cubus, sjal från marknad, skinnjacka från gina.

igår var jag ledig, så på morgonen hade jag tid hos hudläkare, sen vid halv 11-tiden kom nadia med bussen till mig. vi pluggade hela dagen, och fick det mesta gjort för historiaprovet. nadia sov över till idag, och vi begav oss till skolan halv tio med amanda:)

åkte hem med elin och amanda, och vi satt ute i kylan (!!!) på gräsmattan (!!!) och pratade och drogade godis.
sen dess har jag pluggat hela kvällen, förutom när jag ätit världens godaste räkmacka. nu har jag allt klart till provet, så u är det bara att träna i två dagar. lyckat.

iaf. jag har ju inte hunnit uppdatera så mycket på senaste tiden. pga av skolan, så har jag inte ens haft på datorn faktiskt..
men så får det vara ibland..:)

kommer nog fortsätta så ett tag, har yttligare ett prov på tisdag, hundrasjuttioelva spanskaglosor till torsdag och yttligare 2 prov veckan efter om jag inte minns fel.

senaste timmen har jag kollat på idol, så snart kommer några fler favoriter! :)

imorgon ska jag upp halv 7, och åka till min kära bror i aneby, och vi ska åka och hälsa på lilla farmor! 1000 år sedan jag träffade henne..

juste!! skolfotona har kommit, så ikväll vet jag vem som kommer bli uttittad i skolkatalogen! höh.

mitt enskilda blev faktiskt helt okej! lagom med smink, och fina färger:)

nu ska jag fortsätta lyssna på musik.

puss .


Kommentarer
Postat av: majken

JAG VET VEM DU KOMMER UTTITTA IKVÄLL!!!

FAN VAD JAG ÄR BRA:D<33

2009-09-18 @ 22:20:12



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0