it’s like forgetting the words to your favorite song, you can't belive it, you were always singing along .







snacka om söndagsfräsh! :)
myskläder och osminkad är bara för underbart.
morgonen har jag spenderat med min nya tv, 23 tumm, lcd skärm! tack pappa!<3
ny har jag eftersom min gamla tv exploderade inuti..
precis som de flesta av mina saker verkar göra..min dator gjorde ju med det innan sommaren.
nu lyssnar jag på musik och ska fortsätta läsa om vitaminer och mineralämnen!

puss .

'blue lips, blue vains, the color of our planet from far, far away...'


Kommentarer
Postat av: Designa Din Blogg - När du vill göra om din blogg

Tack för tipsen.. har lagt till dem nu..=)

2009-09-20 @ 19:13:50
URL: http://designadinblogg.se



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0