du måste finnas, du måste .




jeans VILA. jacka och tröja gina, skinn och nitarmband.

idag har jag pluggat i bilen påväg till aneby, och påvägen hem. fick se min brors hus för första gången! grymt fint!:)
alla vi åkte till min farmor som jag inte träffat sen i påsk..jätte kul att äntligen ses igen:)
eftersom min bror har så grymt het dialekt (göteborgska+småländska) så mobbas han ju lite smått höh :D
men jag får igen..
'hmm, vet inte om vi kan åka igenom city vid den här tiden på en lördag, det kan ju vara så trafikerat så vi kanske får ta ringleden. det är sådana här svåra val man får göra såhär i storstan..!'
HAHAHAHHA! 1. var är city i aneby? 2. det var knappt någon trafik alls. 3. det finns ingen ringled, hallå, det är aneby!? 4. storstan..

tur att han inte är allt för seriös:)

puss .

ps. åt världens godaste hemlagade thaimat som Pui, min brors flickvän, lagade!
ps 2. lyssna på DENHÄR! extremt pampig. älskar refrängen. jag älskar ju helen sjöholm också. det har nog ingen missat vid dethär laget..

Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0