du får inte knacka på min dörr, om du inte är beredd att komma in .


bild fotad av sötaste
elin!

spetscubuslånglinneginaskjortapappasj-jacka
gina

2 september och min kära mors fördelsedag! :) grattis, jag älskar dig
idag blev jag påmind om att vi faktiskt bara gått lite drygt 2 veckor i skolan än så länge. känns som minst 1-2 månader! jag och en vän pratade om det, att förra året gick veckorna enormt sakta, en dag var som ett år i jämnförelse! men nu är en vecka knappt..en timme! okej, inte riktigt, men ni fattar galoppen. imorgon har jag biologiprov, första provet denna termin, så vi får väl se hur det går..! på tisdag har jag även hkk prov.

idag kom taxfree-katalogen på posten, eftersom mina föräldrar ska åka till grekland. vill också! där fanns det iallafall lite smått och gott!:) perfekt att åka till något varmt land när hösten och vintern börjar komma närmre. på tal om varmt, vädret igår!!
helt sjukt underbart! precis lagom!

nej, innan jag drar i väg att för mycket så ska jag plugga lite till imorgon!

puss .

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad använder du för "disort" grej för att få den där "smutsen" hittar fan inget bra i mitt photoshop. för du har väl PS?

2009-09-02 @ 19:43:59
URL: http://kamasu.blogg.se/



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0