cause i don't mind if you kiss me one more time .




ringen från gina, skjorta pappas, bebis systers, t-shirt från skänningemarken.

nej men oj, där kom Tyra med på en bild också!
idag hade jag inga armband på mig, vilket kändes väldigt, väldigt konstigt!
ovanligt, naket, obekvämt. ja ni fattar.

idag när vi hade dubbeltimma samhäll hade vi en paus på 10 minuter i mitten.
jag, elin, david, carl och amanda satt på en bänk, och så kom nilsson ut i korridoren och skrek att vi hade kvarsittning, jaha.
sen när vi hade suttit en minut efterskolan sa hon
'nae, fyfan jag orkar inte se er! packa ihop skiten och gå!'

ja, vi försvann ju fort innan hon skulle hinna ändra sig

nu ska jag äta.

puss .


Kommentarer
Postat av: Frida

Båda två är så otroligt söta :D

2009-09-29 @ 20:24:20
URL: http://musicmeanslife.blogg.se/



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0