words can never make up for what you do .




pic: by me. från igår.

iHola!
Igårkväll gick vi ut och träffade Tom, men eftersom mina smarta brudar inte vet vad minusgrader betyder så frös dom ganska fort:)
Vi vaknade halv 9 av att en gubbe skulle laga telefonen(?!)
När vi väl hade slumrat till igen började han SJUNGA.
Varierade snart den vackra sången med lite hemtrevligt visslande.
Alltid trevligt när man är trött som en korv.
Inte nog med det, ringde han och förklarade för telefonen 'TJENA, HASSE HÄR DU!' att han var i källaren och att något var fel med telefonen. Bra där du!
Somnade tillslut om och jag och Nadia tog bussen till stan vid två.
Där skulle jag vänta på mamma i en evighet för att ta andra sprutan av Gardasil, men till min räddning mötte jag söta Sofie och vi gick och fikade:)
När vi tagit sprutan gick jag och mamma in i en ny affär som kommit till stan, fick två tröjor av min urgulliga mor!
En är dock julklapp så den har vi glömt nu!
Ikväll ska jag inte vara uppe hela natten, eftersom jag ska plugga (FAKTISKT) imorgon.

puss .

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad var det för ny affär?

nyfiken :-)



Kram!

2009-10-28 @ 22:22:14



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0