Spring/Summer2010 .




 

 

 

 


Gillar speciellt att den gula färgen finns där! Är riktigt pepp på det till våren!
Ska önska mig knokk-klocka i gul + gula låga converse i julklapp var det tänkt.


Jag funderar på att skriva ut hela Pantone Fashion Colour Report och det här FashionTrendSetter!

Sedan har jag ju inte kunnat låta bli att titta på hösten/vintern 2010/11 färger med!
Vanilla, light beige, wrapping paper beige and black, Midnight blue, cloud, purple, charcoal grey and moonlight, Warm hues; chocolate, caramel, amber, dark red.
WIII. Gud vad underbart!!

Titta bara på bilderna:



Lovelovelove.
Jag som är Sveriges (om inte världens) största spets-fan också! Det märker nog dom flesta, hehe. 

Iaf. Har suttit hur länge som helst och tittat på fäger, kläder, tyger och läst.
Men egentligen måste jag städa. Extremt mycket.
Så det ska jag göra nu med lite trevlig musik i balkgrunden, som jag hittat hos mina kära kusin.

puss .


Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0