Majken gästbloggar!



tjoo era ubåtsdykande galonbyxor!
emma ligger i sängen med bena på min vägg, jaa ni får ta det hur ni vill haha;)
så jag passar på att gblogga lite.
Jag tycker ju då att min "hejfras" slår alla emmas :D

Emma kom till mig vid halv 3 och hon har hjälpt mig slinga håret blondare, mkt fint blev det! tack gumman(L)
har typ inte gjort så mkt annat, det tog ganska lång tid, men ska man va fin får man lida pin;)
Eller vi har vart ute en stund och ska snart ut igen. Emma bloggar nog så fort hon får tid sen.
/Majken

Kommentarer
Postat av: elin johansson(L)

fttt vacker bild!!!:D(L)(L)

2009-10-24 @ 22:55:07
Postat av: nadia

ey, vi vill ha bilder på skitungens hår :D<3

(ja jag menar majken,)

HAHAHAH neerråå, älskar er §§§

2009-10-24 @ 23:47:18



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0