Love is like the air we breath. It may not always be seen, but it is always felt, used and needed.


pic: elin










alla bilder utom den första fotade av mig.

Tjoo era nagellacksmålande julgranskottar! (okej, det här börjar gå över styr..)
Iaf jag skulle behöva måla naglarna.
Påvägen hem från Majken åkte jag förbi min syster och fikade och nu är jag hemma, och mina föräldrar ska snart på konset.
Hade först tänkt följa med, men orkar verkligen inte! Mår inte alls speciellt bra, hängig osv.
Istället tänkte jag tillbringa kvällen med musik, redigera bilder (<3) och tittam på film lite senare. Skönt att vara helt själv och bara ta det lugnt ibland.
Det var ju tänkt att jag skulle fara iväg till Örebro med girlsen imorgon, men blev tvärr inställt i sista minuten:(
Vi får ta det ett annat lov eller helg!
Istället ska nog jag och Nadia sova hos Majken måndag till tisdag, tisdag till onsdag eller måndag till onsdag? Kommer inte ihåg, vi ska höras nu ikväll. Då ska vi nog bara mysa och gå på stan här i lkpg istället:)
älskar er bruttor<3

Nu tänkte jag uppdatera lite om fredagen med min favorit Pluttis. Det var bl.a. då vi tog bilderna ovan:)
Började med att köpa lite skinnband och berlocker på Lottas Design på Klostergatan, och vi var klara där FEM minuter innan bion började som ligger på Ågatan!
Jaja, vi kom i reklamen och filmen var jättebra! Guld värd:)
Så nu tycker jag alla ska se nyinspelningen av FAME!
Sen åt vi på Subway och vi var hemma hos mig vid 8. Då vet jag inte riktigt vad vi gjorde?
Under kvällen gjorde vi iaf GRYYYMT snygga armband! Bilder kommer!!
Sedan pratade vi hela natten. Älskar dig vännen!

puss .


Kommentarer
Postat av: Elin Paprikaskrutt

Guud vad snygga bilderna blev!

Ja vad hände egentligen med tiden?

Vi kom hem 8 och sen helt plötsligt var den

11!?:O Hihi det var iaf grymt kul det får vi göra om!;D<3

2009-10-25 @ 16:59:13
URL: http://eelinpalmgren.blogg.se/



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0