just trying to find my way home .



Goddagens! Whaat aare yaaah dooiing? Som min senaste favvomening är:)
I skrivande stund sitter jag och lyssnar på one of us med jone osborne och väntar på att en trevlig pizza ska bli klar. Mina föräldrar är hos min syster och jag har precis gjort klart dagens skolarbete. Medan min pizza blir klar, ska jag redigera lite bilder från igår. Dom kommer nog ikväll!:)
Så länge får ni en från när jag bodde hos min syster förra veckan.
Snart ska jag även promenera till söta Elin P (P för päronskrutt) och vara lite social:)
Lyssna nu på låten och kissa inte på er!:)

puss .

Kommentarer
Postat av: Elin Paprikaskrutt

Vadå päronskrutt?:(

Vi kom ju överens om Paprikaskrutt din lilla tomatoooo:D<3

2009-10-08 @ 13:39:28
URL: http://eelinpalmgren.blogg.se/



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0