it's time to get me .

Hej omogna vänner och mogna ovänner!
Varning för tråkigt inlägg utan bilder.
MEN. Kom nyss hem från träningen, och riktigt kul idag:) Mycket nytt, och fick beröm för mitt fotarbete!!:)
Såg att Majken hade ringt, så nu har jag både pratat med henne och Nadia och vi har smitt lite planer inför höstlovet! Helgen någongång v43 blir det bio med paprikaskrutt och sova över och lite mys med pärlor och grejs?:)
Måndag eller tisdag tror jag det var, bär det av till Örebro med Majken och Nadia med shopping, mys och flumm!
Vet inte riktigt när jag kommer hem..
Egentligen var det tänkt att vi skulle åka till Jönköping OXÅ. Men pengarna sätter stopp. Kanske blir det på jul-, sport-, eller påsklovet istället?:)

Nej nu ska jag duscha och sedan lockar sängen något eeeeeeeeenormt.

puss .

ps. imorgon kommer det jag tecknade när-det-nu-var som blev klart idag+en liten annan grej jag snabbt snodde ihop mellan böckerna.

Kommentarer
Postat av: najja

inte jul för då är jag i thailnad :D



PUSS på diiig <3

2009-10-14 @ 20:25:37



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0