han är verklig, han är sann .


pic: svt

Tjaaaaaa era små bananbebisar!
Kom hem från Sturefors vid halv 8 och har suttit och kollat på Dans VM hela kvällen.
Dagen spenderades med Majken, Elin, Amanda, Tom och lite annat gulligt folk.
Kan ju bara meddela hur mycket jag vill dansa just nu. Har tappat så otroligt mycket över sommaren, då jag inte dansat alls. Det märks verkligen på träningarna. Över två månader utan träning=not good. Måste verkligen ta tag i mig själv och komma ut och dansa. Söndag v. 42 funderar jag att dra till Ljungsbro, för då har jag inte så mycket i skolan. Inte världens bästa band då tyvärr. Däremot 1 nov spelar Casanovas, som är en av mina favoriter. + Zlips och Blender. Shake är inte helt fel heller:)
ÅÅÅÅÅÅÅH. Jag vill dansa. Gick inte på träningen i tisdags förra veckan, och borde egentligen inte på tisdag heller pga skolan, men fyfan då ska jag gå iallafall! Så det så.

Nej nu ska jag fortsätta äta plopp och snart gosa ner mig i sängen med lite trevlig musik.

puss .

Helt fel, Emma.


Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0