for every piece of me that wants you, another piece backs away .






converse, linne från jc, bruna strumpbyxor gamla, kofta pappas, halsduk mammas.

Majken är rolig! Det tycker Majken jag ska skriva som 'hej', och då blir det så.
Har pratat med henne från och till och innan det städat som en pedantisk.
Lilla Majken har berättat att hon luktar brända popcorn och skrämt livet ur mig med att säga att det är Idrottsprov på Allemansrätten på måndag, och jag har inte med mig några böcker. MEN, det var på måååndag. Tack och lov. Bra koll du har kvinna<3
Iaf. Är hemma ensam idag, mamma och pappa är på någon fest, och hade först tänk ringa Paprikan men kom på tt hon var på ClubSensation. Kanske ringer Elin och Amanda sen istället, kanske kan kolla på Idol tillsammans och äta muffins. (Monique Wannabes) Annars gör jag det själv. Mer till mig:)
Majken skulle kolla hennes betyg inför utvecklingssamtalen så hon la på nyss, och ska ringa snart igen och berätta.
Mina hade inte ändrat sig så mycket från förra året om jag inte minns fel. Men i So-ämnena hade något VG och MVG bara bytt plats. Typ historia och religion tror jag.
Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på musik tills bruden ringen igen, och sedan ska jag checka Idol. Idol har ju förövrigt MJ-tema idag, kan det bli bättre? (Nej, för er tröga jävlar.)

puss .


Kommentarer
Postat av: majken

HAHAHAH! JAG ÄR DA SHEAT PÅ "HEJRUBRIKER"

haha! stackare, men tom skrämde upp mig-.-

aja, jag glömde visst ringa(a)

dum jag är;s

men iaf puss på oss!:D<3

2009-10-16 @ 21:34:49



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0