en sista strimma ljus innan dagen dör .

lite snabb uppdatering här.
det är väldigt mycket i skolan just nu, så ingen tid för bloggen tyvärr.
men har grymt mycket bilder tagna idag av elin och amanda, och av mig på dom, när vi träffades lite snabbt efter skolan. sdka bara hinna lägga in dom i datorn med..
imorgon har jag spanska-prat(?), torsdag biologiprov, snart ska fakta uppsats i svenskan lämnas in, och elevlektion i idrotten. har säkert glömt något.
ja det hade jag. samhällsprov också! asså gud.
ja iaf. idag hade jag hkk prov med. brabra gick det!:)
sämre tyckte ju Lander om mig iofs när jag råkade hälla i margarin istället för ägg och socker..
jaja. men jag mår inte speciellt bra, har ont i kroppen och är grymt trött så nu ska jag faktiskt sova.
puss .

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi har exakt samma "provgrejer" eller vad man säger. Bara de att jag måste ta fatt i allt det jag missat med:o<3

2009-10-06 @ 22:10:00
URL: http://eelinpalmgren.blogg.se/



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0