you have suffered enough and warred with yourself, it's time that you won .


jag: skor från monki, skinn gina, leggins, tröja pappas

Hejhopp Kalle Stropp! (och glöm inte Grodan Boll)
Idag köptes det biljetter med Elin till filmen FAME som vi ska gå på imorgon.
Tog bussen hem med Elinx2 och Amanda först eftersom Paprikan hade glömt pengar smartgöll som hon är:)
Jag och Papriko åkte bussen tillbaka in till stan och lite trevligt inhandlades på SecondHand En lite tjockare tröja med jeansluva och en lite ryggsäckväska(?) i skinn! Hur söt som helst! 30 kr, hallå?
Iaf. Men bion öppnade inte förrän 17.15 så vi fikade på Linds och dreglade inne på Gina Tricot.
Men nu är biljetterna köpta iaf och imorgon blir det alltså bio imorgon, sedan käka lite och sen hem och Elin sover här:)
Vi ska pyssla med massa myys, hah:)

Kan ju dra en snabbupdate om veckan med. Vi har haft tema-'vecka' tis-tors. Temat Asien och jag sydde en tube-top/klänning med ett kinatecken på som står för Oxe och Hare ifrån the chinese zoodiac (fråga mig inte vad det heter på svenska)

I måndags hade jag ju otursdag och tisdag..ingen aning vad jag gjorde..någon som kan påminna mig?
Onsdag till idag sov iaf Nadiagöllet här och vi gjorde klart en elevlektion i idrott som ska lämnas in imorgon!:)
Veckan har iaf varit gryymt kul!

Imorgon ska vi iaf vandra omkring på stan fram tills filmen startar och ska fixa lite saker, bl.a. köpa pärlor och till makeupstore kanske? Fresten så ska jag köpa en mössa ifrån ginatricot!

puss .


Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0