mörkret flyr, dagen gryr .

Tjosan i morgontofflorna!
Just nu sitter jag och lyssnar på jullåtar. Helt sjukt, men jag älskar julen!
Vintern gillar jag inget speciellt direkt, kylan ute osv, MEN att sitta inne med ljus, julgranen lyser och speglas i dom röda kulorna och tomtar i alla hörn. Kan det bli bättre? Sen all gemenskap och träffa släkten (släktälskare som jag är)
Men sen tänker jag på något mer ytligt, kläder på julafton. Och att säga att jag är patetisk behövs inte, för det vet jag redan!:)
Men det är ju gryyymt kul. Har tänkt svart fodral och sedan röda läppar, eller kanske sammetsleggins och inte alls så avklätt? Eller något med pajetter..


Så såg jag ut julen 08, ja spets är ju inte helt fel heller..

Gaaah!


Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0