and I will never ever be the first to say it, but still I, yes you know, I..I..I..


pic by elin
sammetsleggins elins från cubus, kofta från feminashop, fjäderhalsband från lindex, armband blandat, bl.a. gjort själv.


1. vad heter du? emma björk
2. Vad kallas du? emma
3. Vad vill du bli kallad? emma
4. Födelsedatum? 2 maj
5. Stjärntecken? oxe
6. Lunar? hah, ja, men den känner sig nog ganska ensam nu förtiden
7. Msn? ja
8. Helgon? nej
9. Vart bor du? i underbara linköping
10. Vad har du för mobil? en sony ericsson, MEN som är trasig för tillfället och på reperation..

11. Har du en egen dator? si:)
12. Vem är din/dina bästa vänner? majken och nadia, elin och amanda som jag känt i över 5 och 6 år, sen har jag fått många nya mycket bra vänner på senaste tiden:)
14. Vad ska du göra i sommar? det är ju ett tag till det, så jag vet inte. men antagligen sola och njuta av v ä r m e n!
15. Favoritfärg? ingen speciell för tillfället
16. Turnummer? 2
17. Vad älskar du mest? oj, beror på vad man syftar på, men musik?
18. Intressen? dansa, sjunga, teckna, musik, skriva, fota och yra runt med vänner:)
19. Favoritband/artist? det är en del.
20. Favoritlåt? en ny varje dag!
21. Namnsdag? har 3 st, har INGEN aning när..
22. Vad skulle du vilja heta? är ganska nöjd med mitt namn faktiskt, men något mer annorlunda vore kul!
23. Vad heter du på din msn just nu? -E
24. Hur många online? 63
25. Vem är din 15:onde online? jag själv, haha!
26. Vem har du blockat? tar bort dom istället
27. Hur många olika grupper har du? 2, online/offline
28. Har du några olästa mejl på hotmail? ja, 2 och sedan 10 som är markerade olästa för att de är viktiga:)
29. Har du några nya kommentarer på bdb? vet ej, är inte inne.
30. Isf hur många? -

31. Hur ser din drömkille ut? oj, vet inte, tycker många är snygga!
32. Beskriv ditt hår? halvlångt, lockigt, rödbrunblond
33. Har du några piercingar/tatueringar? nix
34. Vart skulle du bo om du fick välja? just nu där jag bor, men någon gång i mitt liv vill jag bo utomlands och större stad som sthlm, götet eller malmö.
35. Bor du i lägenhet eller villa? lägenhet
36. Vilken färg är snyggast på kläder? beror på vilken årstid, just nu är jag inne i mörkare fäger eftersom det är höst
37. Vad har du på dig? sammetsleggins, grå tisha med tryck
38. Har du något i håret just nu? 3 hårnålar
39. Vad har du gjort idag? vaknat med nadia och majken, åkt hem, tagit spruta, gått på stan, kommit hem, ätit, suttit här, lyssnat på musik.
40. Vad ska du göra imorron? åka ner till stan, plugga

41. Hur mår du just nu? sådär, men man ska inte klaga. lite trött med
42. Hur brukar du annars må? brukar väl va bra!
43. Är du sjuk? lite småförkyld
44. Har du ont nånstans? ryggen, ögonen:)
45. Har du gått till tandläkaren detta året? si
46. Vad heter din mamma? anette
47. Har du några syskon? si, 3
48. Vilket är ditt favoritdjur? katt!
49. Äter du ofta godis? nja
50. Vilket är ditt favoritgodis? choklaaad! och sånadär rosa och tukosa kolaflaskor!!

51. Vad är det finaste som finns? kärlek och vänskap.
52. Vilken är din favoritdryck? vatten!
53. Vilket är ditt favorit tv-program? hmmm, kollar aldrig på tv men älskade andra avenyn förut, men har inte tid att kolla längre, sen ÄLSKAR jag instant star, men det sänds inte på svensk tv längre:)
54. Vilken är din favoritveckodag? lördagar!
55. Vem är din förebild? ingen
56. Vad är bäst med dig? det kan någon annan svara på tycker jag :)
57. Har du några komplex? låååååååååååååååår.
58. Hatar du någon just nu? nej, hata gör jag inte
59. Vem hatar du? -
60. Har du kysst en apa? har väl alla? nerå, men har blivit biten av en faktiskt

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? inget just nu, har inte tid, men katt annars, älskar katter!!
62. Är du allergisk mot något? katt (y)
63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb? inte online.
64. Hur många bilder har du lagt ut? kan kolla...592, på bdb asså.
65. Vad har du valt för bild här ovan? en på mig, en från förrgår tror jag..fotat av elin.
66. Vilket band är det sämsta som finns? oj! vet inte, man kan hitta något bra i de flesta..
67. Är du kär? långt och komplicerat kvar hade det blivit om jag svarat, så vi skippar det.
68. Isåfall i vem? men haha
69. Vad är din civilstatus? singel
70. Är du cool? fett (h)

71. Är du homofob? långt ifrån!
72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? ja!
73. Isåfall vilken/vilka? blogg, facebook, bdb, blogglovin', sen massa jag inte är aktiv på:)
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? sabina tror jag..men det kan nog bli fint på rätt person.
75. Vilket är det fulaste killnamnet? säger jag inte, man vet aldrig vem som läser min blogg heh.
76. Har du varit hos frisören det här året? mamma, heh.
77. Använder du nagellack? är aldrig utan.
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? persienner och gardiner.
79. Har du eget rum? si
80. Har du en dubbelsäng? nej, vill ha
81. Har du en egen platt tv? yes!
82. När flyttade du senast? när jag var under 1 år
83. Vilken stil har du? eh jadu, säg det
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? finns säkert någon!
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? inte vet jag..?
86. Vill du bli känd? nja, svår fråga
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? hah! nej
88. Har du hoppat studsmatta det här året? si
89. Vilken är den godaste frukten? äpple
90. Äter du grönsaker varje dag? ja, oftast jag som får plocka fram det när mamma och pappa lagat mat:)

91. Dricker du så mycket vatten som man ska? ja när jag är ledig, dricker ALLTID vatten då, men kan ju inte i skolan:)
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? normal tror jag
93. Hur lång är du? 165 ungefär?
94. Är du nöjd med dig själv? varierar
95. Vad är du bra på? oj, vet inte..
96. Har du en egen hemsida? nej
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? haha, ja faktiskt!
99. Vad är klockan just nu? 23:04
100. Är det jobbigt att svara på frågor? ja, efter att tag! (a)


Kommentarer
Postat av: majken

säg namnet till mig!!:D



haha! engelska bdb? finns det(a)<3

2009-10-28 @ 23:46:11



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0