allt och alla kan ta och skita på sig . :)



Hej.
Har just pratat med Majken och vi har gnällt (skrikit) på det mesta mellan himmel och jord.
Jag är så jäääääävla trött på min no-lärare som inte alls verkar tycka att detta är ett l o v !
Och biologin är så jävla tråååååååååååkig att skriva så jag skiter på miiiiiig, och det tar såå jääävla lång tiid så jag kommer hinna bli grååååååhårig för att sedan tappa allt! Ju st nu har jag bara lust att klippa ut något jävla inskrivet på wikipedia, gå in i Word, högerklicka och välja PAAAASTE. För det här FÖRKORTAR fan mitt liiiiiiiv! Det ärsåå jääävla trååkigt och att slå upp vad depression betyder föruutom depression (nere, ledsen, deprimerad, EMO, w/e) är så jäääävla jobbigt så jag SKIITER SNART PÅ MIG. OCH SEN OCKSÅ MIN JÄÄÄÄVLA HEMKUNSKAPSLÄRARE SOM ÄNDRAR SAKER HEEEEELA TIDEN. TUR ATT JAG KOLLADE SCHOOLSOFT OCH HANN SE ATT HON FLYTTAT V.43 OOOOOCH V.45 LÄXORNA TILL PÅ TISDAG! GÖRA EN OST?! HALLÅ, VI HAR INTE ENS FÅTT RECEPTET PÅ DEN STINKANDE OSTJÄVELN! OCH REDOVISNINGSPAPPERET VI SKULLE FÅ MED?! HALLÅ, KAN VI FÅ DET?! NEHEJ, DET HADE INTE HON TÄNKT. SÅ JAG OCH MAJKEN HAR BESTÄMT ATT INTE LÄSA, GÖRA ELLER SKRIVA ETT SKIIIIIT SOM HAR MED HEMKUNSKAPEN ATT GÖRA FÖRRÄN KÄRRINGEN KAN BESTÄMMA SIG. VILL NI KÄNNA ATT I ALLA ERA BEKYMMER SÅ Ä R  D O M  I N T E  S Å  A L L V A R L I G A  ?!
VARSÅGOOOOOOOOD: NUUU MÅSTE JAG FORTSÄTTA ATT SKRIVA OM ÖÖÖÖÖÖKNEN.

PUSSSSSSSSSSSSSSSS .

PS. 1 DE I MIN KLASS; KOLLA SCHOOLSOFT, ETT LITET SKITTIPS BARA
PS. 2 DESSA 2 LÄRARE ÄR MINA MENTORER BTW (!!)
PS. 3 DEPRESSION BETYDER LÅGA, BREDA FÖRDJUPNINGAR I T.EX. SJÖBOTTNAR F Ö R  D E  S O M  Ä R  I N T R E S S E R A D E  !
PS. 4 JAAAAAAAA JAG ÄÄÄÄLSKAR CAAAAAAAAAAAAPS

Kommentarer
Postat av: majken

HAHAHHAHAHAH EMMA FYFAN JAG HATAR HKK!

OCH JAG FÖRSÖKER FÖRKLARA FÖR MINA FÖRÄLDRAR ATT VI INTE ÄR SÄRSKILLT PRATIGA PÅ LEKTIONERNA, (ELLER VI ÄR DET IBLAND, MEN MAN MÅSTE VA DET)

OCH DE BAH: NI SKA SITTA TYSTA PÅ LEKTIONERNA OCH LYSSNA OCH RÄCKA UPP HANDEN!



JAG BAH: MEN VAD F*N TROR NI VI GÖR?

JAG BLIR SÅ IRRITERAD! ALLA ANDRA FÅR TA FÖR SIG MER, ÖPPNA MUNNEN FUCKERS!, VAD TROR NI NI FICK DEN TILL?

GUUUD JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!

OCH EN VISS PERSON DU VET VEM

2009-10-31 @ 23:35:21
URL: http://egomajken.devote.se
Postat av: alexandra

HAHAHAHAH, emma du är så sööt <3333

2009-11-01 @ 15:26:35



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0