you are my heaven on earth, you are my hunger, my thirst .


fräääsigt hår igår:)

Tjooosan gutar som gallonisar (som CJ kallar våra lackleggins hahah!), jäntor som mullvadar!
Kom hem från ett tag sen, tog bussen med Elin och Amanda:)
Hahahha! På bussen var det några engelsmän som snackade om helt sjuka saker?
Dom såg förövrigt helt sjuka ut med, haha.
Har precis pratat med pappa som är och handlar och han ska köpa avokado, creme fraich och räkor till mig!!
Detta och Idol väntar ikväll!
Imorgon ska hela klassen + föräldrar åka hem till en kille för att göra julkransar och samla in pengar till klasskassan..jaja.
Elin och Amanda åker nog med mig:)
Nu måste jag börja städa! Annars får jag inte pengar..

puss .

ps. har fresten sjungit en låt i karaokeversion hela dagen, nämligen
denna (spotify)
Lägger in video sen

Kommentarer
Postat av: elin

2009-11-13 @ 19:15:46
Postat av: elin

JAG VILL MEEEEEEEE HA AVOKADO, CREME BLABLA OCH RÄÄÄÄKOR:(

fast ifs, jag får havskräftor, räkor och krabba(a):D<3

SVAR:

Någon jag känner?<3

2009-11-13 @ 19:17:04
URL: http://eelinpalmgren.blogg.se/



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0