vän .

Du får precis allt du vill ha
Precis tvärt emot vad du sa
Du tror människor bara är att ta
Du gnäller fastän du är så jävla bra
Ditt liv är perfekt

Du är så älskad av alla
Varenda jävel kan du få att falla
Tro inte vän du mig kan kalla
Den chansen har du nu sumpat, en gång för alla
Ditt liv är perfekt

Du tror du är bättre än mig
På dittan, dattan, en så jävla bra tjej
Äntligen nu sa jag nej
Vem du än tror du är, så är jag så jävla trött på dig
Ditt liv är perfekt

Dig är det ju så synd om
Så jävla glad du blev när han äntligen kom
Men du vet inte vad han sagt, och snackat om
Men jag har vetat allt, ända sen erat förra slut kom
Men nu, ditt liv är perfekt

Jag vet att jag ljuger, sanningen är egentligen att jag saknar dig något enormt, men det kommer aldrig bli som förr, det vill du inte heller. Du försöker inte ens. Är det pga av någon jävla stolthet?

Kommentarer
Postat av: evelyn

Är det en låt, eller en av dina underbara texter? Puss

2009-11-12 @ 22:02:29
URL: http://evelynn.devote.se
Postat av: EEELIN

emmispemmis?

är det verkligt eller skriver du bara för att det är lite skönt att skriva?

finns if du vill prata<333

2009-11-13 @ 13:23:58
URL: http://eelinpalmgren.blogg.se/
Postat av: majken

ifall du vill prata om det får du ringa när du vill, var du vill och jaa allt det där!:)

puss å kram tjejen!(L)

2009-11-13 @ 17:36:56



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0