men ska jag falla, ja då ska det finnas tid att falla fritt .



Tjoooo!
Elinplutt är bara för rolig! Hahah!
Falukorven höll i min jacka medan jag hade pianolektion, och där i låg även min mobil.
Hon råkade då skicka ett sms till min mobil som egentligen skulle vara till hennes mamma.
1. Hon smsar min mobil och säger 'ska bara säga att det vibrerade i ditt ficka nyss, så jag tror du fick sms..'
Hahahhaha! Hon hade min mobil? Vadå, skulle jag svara eller?
2. Smset jag fick, var från HENNE.

Hahahahha! Vad jag skrattade! Hahahah!

puss .


Kommentarer
Postat av: ELIN THA KVINNA

men men men men men emmmaaaa:(

det tänkte jju inte jaaaaaag på:(

du måste förlåta mig min k äre prinkorv!

Behöver dej till morgonkaffet ;;

HAHAHHAHOHOHOHOh



SV:

JAG VEEEEEEEEEET:(

ALLISON SKULLE VUNNIT

geggamoja+snor=teyona

gud vad efimova måste vara stolt över mig som klarar en PERFEKT ekvationblablabla:DDDDD

2009-11-23 @ 20:21:12
URL: http://eelinpalmgren.blogg.se/
Postat av: naida

jag fatta inget, vem är henne o hon? elins mamma elr elin sj? fattar noll!

2009-11-26 @ 15:32:44
Postat av: Pernilla

Hahaha! Det var det roligast jag har hört på länge! :D

2009-11-29 @ 22:33:21



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0