I can’t tolerate, the feelings that I feel when I feel, but don’t you know? Some feelings never seem to let go .


bild av elin - ber om ursäkt för mitt ansikte på bilden, men bara så ni ser nya hårfärgen:)
bilden är från innan skolan, gjorde ingen effekt på bilden, så äkta färgen på håret syns bättre, därav är den trååkig.

kofta, vanliga leggins från gina, spetsleggins från cubus, converse, tisha från axelssons, sjal från marknad


iHola! era bananer!
Redovisning som var grymt kul idag, gick jätte bra!:)
Fortfarande lika trött på hkk-kärringen.
Svensklektionen! HAHA! Behöver inte ens nämna! <3
Fick fresten tillbaka svenskauppsatsen, riktigt bra, men är ju såklart inte riktigt nöjd iaf, men jaja.
Vandrade omkring på stan idag med Majken, och vi samlade på oss TRE Wasa-sandwishes som delades ut gratis! Bäst är vi!
2 ggr av samma kille med! Hah!
Sedan gick vi omkring och hittade en nya affär!! (trodde vi) UNDER MARKEN!!
Eh. Jah. HAHA. Vi frågade lite folk vart man kom in, eftersom det inte fanns någon ingång..ja. Hur det slutade behöver ju inte nämnas...haha! Älskar dig korven<3
Bussen hem, sedan gick jag förbi Elin, och då tog vi lite kort:)
Sen skyndade jag iväg hem för att åka till dansen, men när jag kom hem kände jag att, nej, jag orkar faktiskt inte. Har ingen som helst ork att träna, men jag vill något enormt, men ork saknas somsagt.
Nu ska jag lägga mig i sängen och bläddra mellan några kanaler!

puss .

ps. på bilden ser ni ju att jag är brunett! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

man ser ingen skillnad ?

2009-11-04 @ 20:07:24
Postat av: julia

okej,

men vet du ngn som kan fixa disigne:d<3

2009-11-04 @ 21:24:18
URL: http://juuuliaaas.blogg.se/
Postat av: majken

jag tycker jag börjar bli ganska social på att komentera!:D



HAHAH! aa herregud så himla trög kille men han va sjukt rolig!

och "underjordenbutiken" HAHAH! emma har vi bott här hela livet? haha nej man kan nt tro det;)

älskar dig!<3

2009-11-05 @ 21:29:02



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0