från krönet av kullen kan jag se min förlorade värld .



kooooooooorven på bilden är min, så backa.

4 gånger nu har jag tänkt ringa Majken, men varje gång jag slagit numret har jag kommit på att hon är i nkpg på fotbollgrej(?)
Stööörande:)
Jag tror jag håller på att bli senil.
Från det ena till det andra; i tisdags så kom jag, Majken och Sofia försent till musiken, MEN som de duktiga elever vi är, så fick vi ingen varning hahaha asså gud!
Eftersom jag inte har något att skriva, så kan jag berätta att idag på svenskalektionen gjorde jag INGENTING. (klicka)
Jag och Nadia stod istället och tränade vår balans (?) Hahaha! Älskar dig Nooojen.
Engelsklektionen var så jävla tråkig så jag trodde helt ärligt att jag skulle somna, som förövrigt Tom gjorde! Hahaha! Så söt!
På matten fick vi tillbaka algebraprovet, mvg! Omg vad glad jag blev:)
Efter sista lektionen hölls vi kvar för att göra ett hkk-prov som vi inte gjorde förra veckan för att ingen orkat träna till det, haha, lite kul.
Sen hem, gick till mormor med syster och Tyra, sen har jag pluggat lite. Men sedan slutade jag. Eller om man börjar brukar man ju någon gång sluta..ja ni fattar. Och snart ska jag soooova, för jag höll på att somna vid 5.

Jag har verkligen inget vettigt att säga så

puss .


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du kan stoltsera med att du är Tyras favorit :-)

Så kul att se när hon skiner upp så fort du kommer!

Sen kan du berätta om din trötta syrra som fnissar åt Bengt Magnusson när du ska plugga strömmar i havet.... Men jag var faktiskt dötrött ;-)

2009-11-11 @ 22:13:56
Postat av: majken

hahah jag är hemma nu min senila gullunge!(k)



jag ser ut som en clown och du är sötast!(L)

2009-11-11 @ 22:46:32



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0