som du strålar från ditt hjärta, som en motorväg av ljus .







ph1&ph3. från bussen hem från sthlm ph2.jag förra veckan

Fars dag idag!
Innan ni läser vidare; gå till er pappa och krama honom ordentligt, för det ska jag göra nu.

Sådär, varsågod att fortsätta läsa:

Igår kom jag hem från vår kära huvudstad vid 10-tiden och slocknade direkt.
Musikalen Cats var gryyyyyym. Alla dansare var helt otroliga. Sjukt.
Samma resa skulle Julia göra och hon satt precis bakom i både bussen och salongen:)
Köpte en blus på Zara också, men visar den samtidigt som jag skulle visa allt jag köpt senaste tiden, som jag hade tänkt hinna idag, men får bli en annan gång.

I fredags var Nadia och Majken som sagt här, och vi fixade oss och drog senare till skolan för en uuuuuusel kväll.
Hahaha, gud vad den sög. 15 sista minuterna var ändå rätt så kul:)
Älskar er, nu då föralltid. ♥

Idag har jag drogat Kents nya album Röd.
Hjärta är än så länge bäst! :)
Men i allmänhet blev jag lite besviken..

puss .

Kommentarer
Postat av: nadia

älskar er <3

HAHAHHAHAHA, jaa det sög bg time!! :D;)

2009-11-08 @ 21:23:13



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0