when I feel lonley I think about you smiling.

Fredag och sjuk. Trevligt. Har ju egentligen behövt vara hemma hela veckan, men pga av prov inte kunnat. Så har sprungit mellan lektionerna lit halvdöd sådär. mysigt. men nog lönar det sig. mvg på spanskaprovet är inte helt fel. även om jag inte kom ihåg vad mira para arriba var. lyckat. men min sötnos majken och alla nadra gör det ju endå värt.
majken, vi vet att du älskar mina klockrena kommentarer till en viss person i matsalen, en annan på toan, och en tredje som går igenom dörren.<3
imorgon är det springfair på skolan, så amanda elin och bella kommer snart hit så ska vi gå och köpta lite skit till då.
Idag har jag iaf roat mig med att kolla på filmen ONCE jag fick i födelsedagspresent och sen drogat alla låtar därifrån.
alltså filmen är ju underbar.<3 måste ses.

puss.

(ps.måste bara säga att min svenskalärare(som tackolov bara är vikarie en längre tid för den ordinarie) pga lite tid har gett oss en läxa att titta på en film vi har hemma och sen alnalysera den. hur jävla kul är det? planera bättre tack!)

Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0