WE'LL SING SHALALALALALALALA.

1a maj och kära morfars födelsedag. Har solat hela 4 ½ timme idag. Syftet var ju att få fin färg. Ja jo gillar man att vara röd på framsidan och vit på baksidan så blev det nog bra! Kanske inte det bästa för min hud dårå. Men kan ju inte låta bli, när det äntligen är så underbart fint väder! Fräknar har jag också fått fler av - tom på ögonlocken folk! - idag. Men det är ju bara underbart. Så skönt att få lite färg, så man känner sig frächare. Slipper använda så mkt concealer nu, men känner sig ändå snygg. Ibland.

Tvättade håret en en gång men blondshampot, och tog även lite (mycket) cintronsaft i håret. Fyfan vad det sliter, men fin färg skapar det.
Men mitt hår bli ju så sjukt fint solblekt av sig själv på sommaren! Men vill bara skynda på det lite.

Gick ner till stranden nu på kvällen och satt där halv 7 till halv 9 kanske? Fick ju världens solfrossa efter att jag blivit så bränd. Så fort jag kom ner dit och solen nuddade brände det som fan igen. Men skönt är det iaf, vad som helst för att slippa vintern lixom.
Min fina pappas smarta kommentar idag: Det var väl Henrik Ford som skapade Volvo?
Naw.<3

Imorgon vaknar jag ju dårå upp som ett år äldre. Det är inte dåligt. Min fina syster kommer ju dock inte eftersom det krånglat till sig med Pyret och henne oxå. Hon hade visst gått ner 10% av vikten..inte alls bra. Lilla söta underbara ungen. Saknar henne redan.

Puss och kram från mitt röda och prickiga fejs.


Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0