HOPE YOU HAD A GOOD TIME BABY.

16 maj och brors födelsedag. Kom nyss hem från Spring Fair. Jag och mina babes sålde smoothies.

  • Banan/choklad
  • Hallon/blåbär
  • Lime/vanlij

Sjukt gott vare. Sålde slut på 15 yoghurt paket på 1 tim! allt skulle hålla på i ca. 4 tim. Så jag och nadia sprang (!!) till ica (dyrt!) och köpte yttligare 6 paket.(+mer lime och bär) bar 8 kg tillbaka till skolan. Det tog slut sjukt fort oxå. smarta som vi ät sålde vi banander 5 kr st av det som blev över. tog slut sjuukt fort det med. då gjorde vi limevatten av de limen som var kvar.

Tackvare att det var studentparad så gick det ju sjukt bra när vi gick runt och sålde oxå.

När vi räknat ihop allt och alla tagit tillbaka det dom skulle ha var det ca. 1400(y)
Men hela klassen tjänade sjukt mkt tsm.
Dom som sålde blommor hade visst fått ihop ca. 8000!
Spanien 2012?

Mådde ganska bra under förmiddagen men sen vid lunch fyfan! Nu mår jag skit. ont i halsen, huvudet osv.
Nej nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv.

Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Nadia

Tack för dagen gmn!!! <3 och OBS! Det var inte vi som tog fram alla papperbuntar....

Hahhaha pussokram o krya sötnos <333

2009-05-16 @ 22:27:42



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0