The sound of silence are between us.

Vill börja med att få fram att jag och min Majken (Majkop, Majkfis, Majkii) är dom bästa i hela vår mattegrupp. *host*
Ävem fast det är fult upp i skolan känns det ganska skönt iaf. Våren har börjat komma (vågar man säga så? Pepparpeppar. För säkerhets skull!) och det är sjukt kmt att se fram emot. Inte bara sommarlovet längre alltså. Fet fest hos Majkii på fredag, upp tidigt för att åka till Södertälje med sötungarna på lördag, kommer hem sent på kvällen med buss (?). Sjukt många som fyller år nu oxå. Jag som är så sjukt smart har ju räknat ut dårå, att för 9 månader sen från mars så var det typ juli (?) = semestertider. (Höhö) That's why. Nästa lördag ska jag titta och heja på danstävlingen i sporthallen, som är sjuuuuuukt efterlängtad! Extra heja på alla mina små älsklingar som ska tävla oxå. Sen blir det massa så saker mellan, sen ser jag fram emot Blender något sjukt mkt, även fast det är några århundraden kvar innan det är 5e april. Men tillbaka till våren. Sitter på busshållplatsen 07:24 och får solen i ögonen, som bränner på benen. Visserligen blåser det lite, men det kan man väl leva med när solen ändå syns?
Borde egentligen plugga hjärnan av mig, men ist sitter jag här och lyssnar på musik. Fy på dig.

Tänkte lite snabbt sådär igenom några låtar som påminde mig om nollåtta. Tänkte göra en lite mer komplett lista sen när jag min hjärna orkar tänka, men just nu känns den dock ganska mycket som tjära.
Vissa låtar är underbara, andra är bara sommarplågor. Jag har märkt att av någon anledning har jag lättare att komma ihåg musik från sommaren...

No Air - Jordin Sparks & Chris Brown
Duffy  - Mercy

Bubbly - Cobie Caillat
Columbus - Kent (egentligen hela albumet, som nördades i thailand.)
Bleeding Love - Leona Lewis
Take a bow - Rihanna
So what - Pink
Curly Sue - Takida
I'm Yours - Jason Mraz
This is the life - amy macdonald

Nu kom jag på lite här. Idag köptes ju en tröja. Trosor jag har redan i det mönstret<3

Svenska redovisningen gjorde jag idag oxå. Gick bra(y)
Även fast jag tjatat och tjatat på mig själv att inte säga 'allt hår han hade på hela kroppen' så blev det ju naturligtvis så.
Aja, inte hela världen. Och att hela klassen garvar är ju alltid underbart(y)
Nu ska jag plugga! (säger jag iaf)


Puss.

Kommentarer
Postat av: najjanbajjanbängtsson (Y)

Ahahahahahah<333 du är ju för rolig sötnos som alltid säger saker som blir lite tokigt ibalnd :P Hoppas det blir så imorgon (fredag). Fast synd att vi inte skulle sova där... för du blir ju flumm när du sover med andra människor... HAHAHAHH, okej, förlåt älski <33333

2009-03-19 @ 20:42:53



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0