PANG!

Satt i all min trötthet och planerade 3 inlägg, kollade igenom bilder på Stampe (r.i.p.). Lyssnar på Ghetto med Brolle, och POOOOOOF! Helt plötsligt exploderar datorn. (..ja nästan iaf....!) Fyfan vad rädd jag blev. Och så började det lukta bränt så in i helvete, och stängde av strömmen och försökte sen sätta på datorn igen, men icke. Luktade mer rök, panik ringde syster Pernilla, och lugnade mig med att hon inte trodde det var någon risk att jag förlorat allt på den. Som ju var min största fasa. Patrik skulle kanske komma och hjälpa mig i helgen. Så så länge blir det väl inte så mkt uppdatering. (vilket det iofs inte är iaf.)  Men iaf.

Måndag bestod av piano, elin mandis.
Tisdag bestod av inställd sista onödiga lektion, elin mandis, sångpeddo (hehe) + elin mandis, dans + elin mandis (y)
Onsdag hem, äta, plugga, ner på stan igen med lbrr team, dela ut flyers + elin mandis. Puss på adam som förgyllde dagen oxå<3

Mer nogrann uppdatering när min dator ångrat sig, och vill börja fungera igen.

Visst ja, Elvis tror jag att det blir att föreläsa om på svenskan.<3

Kommentarer
Postat av: isabelle

HAHAHA JAAAAAAA x)<333333

2009-03-07 @ 18:47:00
URL: http://iiisabelle.devote.se



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0