MAKEUPPUEKAM

Make Up Lesson på Make Up Store.









           
           

Sitter och äter marsipan-anka. Kalle heter den. Sjukt söt är han. (Och god som fan.) Men nu är Kalles sista dag kommen tyvärr. Blev sminkad på make up store idag. Julklapp(Y) Bli sminkad av ett proffs, och sen får man + det välja smink för 495. När jag var klar blev det ju dock presentkortet PLUS ca. 300-400. Men det får man leva med. Dock så köpte jag ju knappt hälften av allt Henric använde...hmm. Ja, just nu saknar jag ju ögonskuggorna + lila ögonskugga han visade, och glitterpudergrejimoj<3 Men kände att basen var viktigast så det blev trippelgrej, rouge, foundation. Jo,  ansiktsvatten med kamomill, och grej med. Men vill ju egentligen köpa hela affären + Henric som är underbar, så är det någon som har några miljoner bortglömda i någon låda så är jag villig att ta hand om dom väl. Lovar. Blev förövrigt nöjd. Basen var helt underbar, såhär |--------------------------------------------------------------------------| fin. Ögonskuggan oxå<3 Läpparna blev fin färg, men tror jag skulle känna mig konstig med en så pass ljus färg, lite idomin varning...Jag är ju van med att ha riktigt långa fransar, lite mer mascara hade iiiinte skadat. Rougen kändes oxå lite feg. Men allt blev förövrigt MVG med plus i kanten. Efter det, köte jag gråkakhigröna chinos oxå, känns lite för ljust att använda mina beiga än, men de är exakt samma modell. Nu ska jag fortsätta att halshugga Kalle, så pusshej.

 

       

Kommentarer
Postat av: elin

så jääävla fint det blev :o stackars kalle (k)<333

2009-03-07 @ 20:24:56
URL: http://elinsundquist.devote.se



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0