When it's over.

Sitter här medan en Majken är i min säng. Nu ska hon på toa. Lite fix inför skolavslutningen har vi gjort idag och vi vill bara nämna till alla förbipasserande att det är risk för dregel när vi kommer gående. Majken kommer bli sötast i sin vita och rosa klänning! Strippat har hon oxå gjort! Dagen idag i "skolan" har varit tråkigast på länge. Fyfan. Så jävla tråkigt. Jag dog. Vi ska ju tack och lov byta mentor till nästa år. Veckan har varit sjukt slapp. Inte gjort någonting.

Även fast det känns som om ingenting hänt denna vecka så har ju sjukt mkt hänt. Behöver ju inte nämnas vad.
Nu är mitt fina armband borta.

Nära till sommarlovet känns sjukt pepp. Några timmar kvar bara. Underbart.


Puss.



Jag kommer alltid finnas kvar.

Kommentarer
Postat av: majken

hahahahaha vi hade så jävla kul mst jag säga! det mst göras om!

SHIT VI SOM TRODDE VI BLEV DISSADE OCH MASSA;O

ily tjejen<333

2009-06-11 @ 21:57:20
URL: http://egomajken.devote.se



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0