DOWN.

Sjukt glad var jag, skulle beställa från ellos, typ en av världens snyggaste bikinis Katalogen har typ precis kommit ut, har tittat på den på internet innan, ska besälla, sjukt förväntansfull, NEHEJ, då är den SLUT. Och inte skulle det komma in nya. Kan dom inte se till så det finns så det räcker eller??!!

Bli inte rädd om ni pratar med mig och jag skriker. Är så sjukt arg.

Något som gjorde mig glad igår är att dansen började igen. Första på året, och jag fick världens beröm. Sjukt glad blev jag!

Anders kompis (name?) målade ju ett porträtt på mig, men eftersom jag inte bor på Gotland (Tackochlov) så får jag den i sommar (om jag kommer dit i sommar, annars får Flisan ta med sig den till mig...) Men får ju iaf se den om dom bara skickar den på msn så länge, så kul blir det och se hur den blir.

Juste, gick ner till stan och mötte mamma idag, lite köpt, och underbart. Monki (<3) hade ju 75 % rabatt, vilket man inte säger nej till, men bussen kom precis, så får gå ner en annan dag och köpa upp hela lagret.

Pöss.

Kommentarer



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0