b-b-b-bildbomb .


Innan skolavslutningen


Älskar er (L)










Marsipangodis (kolla extra på snögubbeparet längst bak)






Blekte ju en slinga i hårbottnen samtidigt som jag färgade Majken, nu blekte jag lite till + färgade en slinga röd och en mörkare brun, sen fläta :)


Förvånade?


Har Bredows 2 nya böcker hemma nu. Kärlek.




Korven <3


TJO!
Sista dagen i skolan igår innan lovet. Underbar dag, och nu ska jag låta som en tönt, men FAN VAD JAG ÄLSKAR MIN KLASS. Så, nu var det sagt :)
Efteråt åkte jag och Majken hem till mig och Elinplutt hängde på. Käkade bullar och fixade oss heta :)
Tillbaka till stan. Kom försent till avslutningen såklart. Men såna är vi :)
Tog bussen tillbaka hem med ett gäng brudar. Sen bestämde vi plötsligt att Elin och Amanda skulle sova över här, och så blev det. Elin kom förbi och kvällen spenderades med prat och Fucking Åmål.
Elin gick vid halv 1? Och vi fortsatte ha det underbart. Älskar er.

HAHA! Eh, ja, tur att inte alla bilder kom upp..heh. Elin (FELIX) med gubbe på hakan, och idiotfula bilder på oss..heh.

puss .

justja. fick ju betygen igår med. nöjdnöjdnöjd är jag! förutom att min spanskalärare sänkte mig till vg?  aja.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Älskar flätan!!!!

2009-12-19 @ 21:36:17
Postat av: majken

vi är fan i mej lika heta som vanligt:D<3

2009-12-20 @ 16:00:35



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0