vi är inte såna som i slutet får varann .


jeansjackaginatröjah&mjeansginaspetslegginscubustygskorbilligaarmbandsjälv

min pappa var och fiskade igår, och är i sommarstugan nu till fredag, när jag mamma och majken kommer!
då på lördag drar jag och majken till ljungsbro marknad med david och adam! :)
kanske palmgrenen och kristian också?
jaja, det märks
på so lektionen skattade jag så jag fick kramper.
så fick någon sms när det var knäpptyst.
och han fick lämna in den för ett den inte var på ljudlös..
iaf. sen kollade min kära so lärare blåtanden på sin mobil, och fick reda på att en till hade den på!
ingen erkänner. tillslut erkänner Tom, han går fram med den.
då däger kvinnan: jaha, vad bra, men då finns det ännu en till nu då!
hahahahahah!
stackars tomsötnosen erkände i onödan!
nej nu ska jag, elin och amanda hitta på något!

puss .

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHAHAH VAFAN VRF VA INTE JAG DÄR?:o

OMG SÅ JÄVLA KUL!:D<33

2009-08-27 @ 22:21:30



Namn:
Bli ihågkommen

@: (publiceras ej)

Blogg/url:

Vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0